sobota, 24 sierpnia 2013

6. Ostra motywacja i kwestia biegania

Moja motywacja znika jak zwykle a nawet nie zaczęłam jeszcze treningów. Jest mnóstwo osób, które sobie postanowią coś i to po prostu robią. I nie ma żadnych "ale". Koleżanka postanowiła zdrowiej jeść? Radykalna zmiana i nawet nie było jej tak ciężko. 2 tygodnie później (bez treningów) miała bodajże 2 kg mniej, czuła się o wiele lepiej i nie potrzebowała tego wszystkiego z czego zrezygnowała. Tylko pozazdrościć.

Czytając Wasze wszystkie blogi czuję ogromną motywację. Wyłączam komputer i na tym się kończy. Kiedy już postanowię to zapominam o treningu i przypominam sobie idąc już spać. Fakt, że nie potrafię się zmotywować jeszcze bardziej mnie demotywuje. Chore, prawda?

W dodatku mam inne sprawy na głowie, które też są ważne a może nawet w tym momencie ważniejsze. A mianowicie poprawki, które mam za tydzień i moja motywacja do nauki jest równie silna jak do treningów.

Ponieważ dziś mam kilka spraw do załatwienia, to od jutra zaczynam ostre treningi intelektualne oraz fizyczne. Codziennie będę zdawać z tego relacje (o ile dam radę oczywiście) by się bardziej zmotywować. Fakt, że ktoś oczekuje czegoś ode mnie, wymaga, jest bardzo ważny dla mnie. Wtedy jest mi łatwiej.

I jeszcze jedno pytanie: biegać w zwykłych trampkach? Od dłuższego czasu zabieram się za bieganie i chciałabym, lubię to nawet. Ale słucham wielu opinii. Aktualnie nie posiadam butów do biegania i w najbliższym czasie nie będzie mnie na nie stać, także zastanawiam się czy rezygnować z biegania aż zainwestuję czy mimo to biegać? Liczę na wartościowe opinie :)


8 komentarzy:

  1. Ja się na bieganiu za bardzo nie znam, ale trampki bym odradzała.
    A jeśli chodzi o motywację, to polecam różne zdjęcia. Ja sobie nawet dwa wywołałam i wiszą u mnie na tablicy korkowej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trampki to nie jest dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trampki to niezbyt szczęśliwa opcja. Choć z drugiej strony - o ile nie będziesz biegała zbyt długo i zbyt często (czyli, powiedzmy, około pół godziny co drugi dzień) jest szansa, że nie zrobisz sobie zbyt wielkiej krzywdy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rozpoczynałam w trampkach i jeśli jesteś zdeterminowana to nic nie stanie ci na przeszkodzie by realizować swoje cele i założenie, więc nie pytaj tylko działaj.
    Dodam, że w trampkach upadłam (to był mój 2 bieg)- podniosłam się, miałam rany na rękach i na kolanach. Lała się krew...biegłam dalej, ale w stronę domu. Rany przemyłam, opatrzyłam- tydzień później biegałam dalej.
    Najważniejsze w życiu jest to by po upadku się podnieść i iść dalej przed siebie.
    Ten upadek nauczył mnie wiele, bo człowiek się uczy na błędach.
    Ogólnie w trampkach biegałam 6 razy, następnie przywiozłam w Polski adiki- stare Converse ...trochę lepiej, ale też tragedia...
    nie poddawałam się, bo bieganie sprawia mi ogromną przyjemność...
    niedawno kupiłam sobie Nike...są cudowne...same niosą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za chęć walki i silną wolę!
    Trampki mogą być (uznajmy je za super minimalistyczne buty). Myślę, że nie warto rezygnować z biegania, jednak zamiast chodników wybierz trawniki, leśne ścieżki albo bieżnię tartanową.
    Zawsze możesz zainwestować w najtańsze buty biegowe - cena jest całkiem do przeżycia, pisałam o nich tutaj:
    http://lullabyrun.blogspot.com/2013/08/rozprawa-o-bucie-kalenji-ekiden-50.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ja biegalam w butach kalenji kupione w decathlonie za 59 zł dla poczatkujacych idealne polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w trampkach? dziewczyno... kontuzji sie nabawisz, jeszcze jak są jakieś znoszone czy coś...
    ja biegałam 1 raz w nike dunk ale po tygodniu już w normalnych running, zobaczysz sama nie wytrzymasz.
    i nie pisz takich demotywujących postów :((
    motywuj nas również~!!!
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

  8. Memperkenalkan, Ace Maxs Obat Kanker Payudara alami berbahan dasar 100% Herbal. Mengobati kanker payudara stadium awal TESTIMONI ACE MAXS hingga stadium akhir dengan efektif dan aman tanpa operasi, tanpa kemoterapi, tanpa radiasi dan tanpa menimbulkan efek samping yang membahayakan. LEGALITAS ACE MAXS  Kualitasnya terjamin, sudah terdaftar di BPOM RI dan DEPKES RI. Simak kandungan lengkap dan keunggulannya berikut ini! KHASIAT ACE MAXS
    CARA ORDER ACE MAXS

    OdpowiedzUsuń