poniedziałek, 12 sierpnia 2013

2. Men's Health

Moje drogie,
mój chłopak postanowił zabrać się za swoją formę i zdrowie. Bardzo go w tym wspieram. Jakich chciał użyć sposobów? Kupił gazetę.

Co zabawne przeglądałam ją i stwierdzam, że są tam wręcz doskonałe rady jeśli chodzi o żywienie i ćwiczenia. Naprawdę, porównując wszystkie "babskie" gazety, które było mi dane czytać i tą jedną stwierdzam, że to niebo a ziemia.
Przykład:
Jedzcie produkty bogate w żelazo, gdyż żelazo wzbogaca układ krwionośny, co powoduje szybsze/lepsze/większe dostarczanie tlenu do organizmu a tlen (jak wszyscy chemicy zapewne wiedzą) pięknie spala tłuszcz.
Potem są wymienione produkty bogate w żelazo. I tak dalej. Jest kilkanaście takich świetnych rad, które nie tyczą się tylko mężczyzn, kobiety mogą z tego brać garściami. Co najważniejsze jest podane DLACZEGO mamy taki produkt spożywać i to w najprostszej formie a więc przyczynowo-skutkowej. A nie "jedz żelazo, bo nabawisz się anemii". Wg mnie ten "męski" argument jest o wiele lepszy. Tak naprawdę nigdy nie zdawałam sobie sprawy dlaczego ten produkt mam spozywać a tego już nie.
Jeszcze jedna rada, którą zapamiętałam: w czasie treningu pij co 15 minut. Nawet jak nie chce Ci się pić. Odwodnienie powoduje spadek energii i niższą wydolność ćwiczeń. Uzupełniając płyny na bieżąco jesteś w stanie efektywniej ćwiczyć.

Nie zachęcam do kupowania tej gazety. Tam jest dosłownie kilka stron, kilka elementów, które się przydadzą kobietom, więc nie warto. Ale może w jakimś salonie prasowym warto przejrzeć? Może pożyczyć na 20 minut od brata, ojca czy chłopaka? Prowadząc swoje własne poszukiwania natrafiłam również na możliwość ściągnięcia czasopisma w internecie (np. na stronie chomikuj). Myślę, że warto przejrzeć i wydobyć to co dla nas jest ważne: a więc co jeść i dlaczego i jak efektywnie ćwiczyć (ćwiczeń osobiście nie polecam).

23 komentarze:

  1. A wiesz, że 30 sierpnia wyjdzie 2. numer "Women's Health"? Pozdrawiam i zapraszam do mnie: fit-fit-and-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. moj partner lubi filmy z tym aktorem msuze mu kupic, to sama poczytam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiemz e gada nie jest z polotem, ale tu chodzi o aktora ;)

      Usuń
    2. mialo byc wiem ze gazeta nie jest z polotem :)

      Usuń
  3. Ja właśnie wybieram się, żeby kupić "Women's Health" :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem kobietą i czytam Men's Health nałogowo, jest dużo ciekawsze niż kobieca wersja. Osobiście wolę też typowo "męskie" ćwiczenia i porady, więc kupowanie damskich czasopism dla mnie to tylko stracone pieniądze :), ale każda kobieta jest inna, prawda ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie się zgadzam :)
      Dobrze wiedzieć, że sa kobiety, które czytają nałogowo to czasopismo. Szczególnie, że jest sporo rzeczy, z których kobiety mogą czerpać :)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy post, zacznę przeglądać.! :-) Ja czytałam pierwszy numer Women's Health i jestem rozczarowania: więcej czasu jest poświęcone tematom typu "jaki top musisz założyć na jogging (oczywiście ten markowy za 120 złotych!)" niż treningom czy kwestii jedzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie ogromny minus babskich pism....Jak widać nawet to jest do bani. Więc lepiej poświęcić czas i pieniądze męskiej wersji jak widać :)

      Usuń
  6. hmm, dopiero przeczytałam Twój opis. :-) Pewnie kiedyś spotkałyśmy się na jakimś koncercie we Wrocku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Men's Health jest od Women's Health o wiele lepiej zredagowane. Pierwszy numer Women's Health kulał pod względem treningów, porad typowo sportowych, pełno było reklam i artykułów typowych np. dla Elle, uroda etc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieeelki minus. Nie widziałam wersji kobiecej, ale po komentarzach tu zawartych chyba nie mam ochoty tam nawet zaglądać i zostanę na podkradaniu gazety chłopakowi :)

      Usuń
  8. Ze sportowych czasopism zaczęłam nałogowo już kupować "runners world". Póki co jeszcze się nie zawiodłam bo w każdym numerze znajduje coś dla siebie. A poza tym jestem typowym biegowym konsumentem :)
    Mam wrażenie, że pisma dla kobiet (niezależnie od tematyki) tworzone są w dużej części z myślą o takiej stereotypowej blondynce, której można wcisnąć prawie wszystko. A przecież nie musisz kupować najnowszych ciuchów żeby ćwiczyć i kosmetyków z najwyższej półki być piękną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.... Każda babska gazeta jest przeznaczona właśnie dla takiego odbiorcy przez co tak naprawdę nie mogę znaleźć nic dla siebie.

      Runners world? Muszę przejrzeć :)

      Usuń
    2. możesz to zrobić bez wychodzenia z domu i wydawania 12 zł :D
      na ich stronie istnieje możliwość przejrzenia aktualnego numeru. O tu:
      http://www.runners-world.pl/nowy_numer/szczegoly

      Usuń
  9. Bardzo lubię Men's Health, natomiast Women's Health dla mnie to porażka. Czytałam pierwszy numer i muszę przyznać, że prawie niczym się nie różni od zwykłych gazet dla kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację, facetom daję się informacje prosto z mostu do tego jasne i konkretne, a nie ... nie wiem dlaczego tak jest, może kobiety przeczytają i wierzą w niektóre baśnie pisane w prasie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może być to. Tak napisali to tak ma być. Mężczyźni mają też bardziej analityczny mózg, więc może z tego się to bierze....

      Usuń