środa, 14 sierpnia 2013

3. Pomysł: wyzwania

Pewnie zastanawiacie się dlaczego nie ma na moim blogu jeszcze nic dotyczącego bycia fit. Powód jest bardzo prosty: czekam na drugą edycję Poradnika Kobiecych Sylwetek o którym możecie przeczytać u mokah. A dokładniej czekam na porady zamieszczone tam na temat mojej sylwetki.

Podsumowując poprzedni post, jak wynika z Waszych komentarzy nie opłaca się inwestować w Women's Health. Przypomina zwykłe babskie pisemko.

Od następnego miesiąca zamierzam w każdym miesiącu zorganizować jakieś wyzwanie dotyczące sportu lub żywienia. Do końca sierpnia zamieszczę post na ten temat z konkretami dotyczącymi wyzwania na wrzesień (nie, nie będzie zawsze trwało cały miesiąc). Wiem, że wiele bloggerek organizuje coś takiego u siebie, po czym wciągają siebie nawzajem. Może macie jakieś pomysły czy inspiracje?

Czekam na propozycje!

8 komentarzy:

  1. Ja chyba też wyślę swoje gorszące zdjęcia do mokah, ciekawa jestem co ze mnie za "typ".
    A z wyzwaniem to może coś z owocami/warzywami? Bo słodycze już były przerabiane :) Może też być jakieś pompkowe wyzwanie dla cieniasów takich jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarbie w takim razie zaczne od Twojej figurki, zebys mogla szybciej rozpocząc swoje zycie w stylu fit :)

    :*


    a tu podsumowanie pierwszej edycji

    http://mokah-blog.blogspot.com/p/kobiece-sylwetki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. podaj mi mail z ktorego pisalas

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawaj wyzwanie z alkoholem, żadnego alkoholu ani w jedzeniu - typu wino w risotto, ani podczas spotkań towarzyskich ani nigdzie :D
    Troche moj pomysł jak z AA ale czasem ciężko być asertywnym w kręgu przyjaciół :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze względów zdrowotnych alkoholu aktualnie i tak nie piję, także minęłoby się to trochę z celem ;p

      Usuń